Tuesday, October 16, 2012

MISI MENYELAMATKAN ANAK MONYET

Comel tak?.. memang lah comel bila kecik..  dah besor nanti abis tanaman aku nko serang..
Anak-anak kera nie ditinggalkan siibunya akibat ketakutan dari tuan tanah... paham-paham ajerlah dah buat salah ..
berposing

buat masa sekarang nie kasi susu cap teko ajer.

berebut susu
Keperihatinan terhadap binatang perlu ada didalam diri kita. Walaupun binatang ini tidak berakal namun ianya adalah ciptaan tuhan juga.

emak aku juga turut membantu misi ini

Sumbangan ikhlas boleh dihantar kerumah berupa pisang,anggur dan sebagainya



8 comments:

  1. mm, nak jual ta mereka nie? sye tgah cari baby monkey ni ^_^

    ReplyDelete
  2. uish.. ini binatang bukan untuk dijual... ini adalah "misi menyelamatkan haiwan" bila dah beso dilepaskan ler.. berminat nak menjaganya ke?

    ReplyDelete
  3. mesti lah berminat :) sebab tu saya tanya :) memang niat jaga masa kecil dan lepas kan bila besar... mcm manusia juga, bila dh besar mesti nk berbini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uish.. kira nie nak carik pasangan/binatang peliharaan untuk dimasa lapang ke? bela kucing kan senang... nak comey sikit bela hemster... anyway, sekiranya ada baby monyet yang tercicir dari ibunya, saya akan hubungi key...

      Delete
  4. salam boleh tanya? baby monyet ni nak jual atau tidak. kalau nak saya ingin membelinya. saya dah lama cari baby monyet ni . saya sanggup bayar berapa sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aikss... berminat jugak ke? wow.. kalu macam nie boleh jadi tokey monyet nie... kekeke.. tinggalkan contact utk dihubungi. Harga boleh runding..hehehe..

      Delete
  5. Assalamualaikum, nak jual tak baby monkey nie, ingat nak beli la, wida ada bela haritue..tapi dah bg kat kawan sbb dah besar, boleh msg kat no nie ye 0174618496 (http://www.facebook.com/widaqalesya). tolong ye, saye nak sangat2 :)

    ReplyDelete
  6. meh cni nk tolong jaga monyet tu.... nk cari juga anak monyet untuk dipelihara..... bole contact pelangi ok... 0172690169...

    ReplyDelete